11 Nisan 2015 Cumartesi

DPB 2015-1 EKPSS kadro dağılımı açıkladi

DPB 2015-1 EKPSS kadro dağılımı açıklandı.DPB lığının Açıklamalarına gore...

2015 yılı engelli memur yerleştirmelerine ilişkin olarak kamu kurum ve kuruluşlarınca Başkanlığımıza bildirimi yapılan kadrolara ait Nitelik Kod Kılavuzu ÖSYM Başkanlığına gönderilmiştir.

Netice olarak Bu kapsamda;

✔ İlkokul/ilköğretim/ortaokul eğitim seviyesinden   470,
✔Ortaöğretim(lise) eğitim seviyesinden 2605,
✔Önlisans eğitim seviyesinden 775,
✔Lisans eğitim seviyesinden 832 adet olmak      üzere.....


Toplam 4.682 adet kadro için yerleştirme işlemi gerçekleştirilecektir...

Tercih işlemleri 16-24 Nisan 2015 tarihleri arasında ÖSYM:::T.C. Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi internet adresi üzerinden gerçekleştirilecektir. Kamuoyuna saygıyla duyurulur......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyormu

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyor ÖTV'den muaf araç alan engellilerin muhtaçlık aylıkları, Vakıflar Yönetm...