12 Ocak 2016 Salı

Sevgi izi Kayıt Basvuru-Beni Buldular.com Basvuru Kayıt

Bugün ki Yazımız da Basında Engelli Haberlerinde  Sevgi izi Kayıt Basvuru,benibuldular.com hakkın da bilgi vermek istiyorum Kendini tam olarak ifade edemeyen Ağır engelli kardeşlerimizin Daha kolay ve tez zamanda ailelerinde ulaştırmak için benibuldular.com sitesi kuruldu. Bu yolla bulunan Ağır engelli yada aranan engelli kardeşlerimize ulaşmak isteyenler için güzel bir uygulama Aşağıda bu site için Başvuru Adres bilgiler verilmiştir..



Sevgi izi ile ilgili aramalar
sevgi izi randevu alma
sevgi izi resmi
sevgi izi numaramı kaybettim
sevgi izi samsun
sevgi izi basvuru kayıt
sevgi izi numarası al
sevgi izi kitabı
sevgi izi balıkesir



SEVGİ İZİ YAPTIRMAK 
ÜCRETLİ Mİ?

Sevgi İzi hizmeti sadece kaybolma riski olan kişilere (zihinsel engelliler, yaşlılar) ücretsiz uygulanmaktadır. Diğer kişilerden ücret talep edilebilir.

NEREDE 
YAPTIRABİLİRİM?

Sevgi İzi'ni ücretsiz olarak yaptırabilirsiniz.

Aşağıda verdiğimiz adres linkinden yapabilirsiniz.
Sev izi yapma Adres:




Kayıp başvuru formunu doldurmadan önce güvenlik birimlerine başvurulmalıdır.

Şeker hastası, hamile, kalp hastası, latex alerjisi ve tansiyon hastası olan kişiler Sevgi İzi yaptıramazlar.


Basında Sevgi izi Engelli Haberleri, Sevgi izi Kayıt Başvuru

Sor.Adres:

25 yorum:

  1. ben kayıt yaptırdım ve engellim %68

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah saglık versin insallah ihtiyaç olmaz....

      Sil
  2. Benim arkadaşımın çocuğu engelli arkasim cocuguna yaptır di kendisinde yaptirdi bana dedi sende yaptır bende yaptircam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem hanım Aağıda verdğimiz linke tıklayarak yaabilrsiniz gerekl yerler doldurmanız yeterlidir..https://engellerlebiz.blogspot.com/2016/01/sevgi-izi-kayt-basvuru-beni-buldularcom.html#comments

      Sil
  3. Ben sevgi izi numara mi unuttum nasıl bulucam bilen varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniden yaptırabilirsiniz Siteden gerekli yerleri doldurarak bulunduğunuz il de yetkili subeden..http://www.benibuldular.com/?#box-form

      Sil
    2. Bnde kaybettm yaptrcktm geri nasil bulunacak bilmiyorum.s

      Sil
  4. Ben daha önceden sevgi izi numarası almıştım doğru almışmıyım bilmiyorum bendeki numaranın kızıma ait olduğunu nerden öğrenebilirim numarayı koluna yaptıracağım ama nunaranın doğru olduğuna emin olmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEREDE
      YAPTIRABİLİRİM?
      Sevgi İzi'ni ücretsiz olarak yaptırabilirsiniz.

      Aşağıda verdiğimiz adres linkinden yapabilirsiniz.
      Sev izi yapma Adres:
      http://www.benibuldular.com/nerede-yaptirabilirim?il=55

      Sil
    2. Merhaba, sevgi izini bir kez aldık.Fakat kaybettik.Nereden sorgulayacağim?

      Sil
  5. Sevgi izi numarası almıştım kızım kaybetmiştim unuttum geri nasıl alırım oğlum 93 engelli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardesim tekrar yazıları okuyarak Gerekli açıklamaları okuyarak tekrardan yapabilirsnizz...

      Sil
  6. Ablama kayit yapiyorum ama bir turlu cikmiyor kendime aldim ama ablaama alamiyorum bir turlu geri atiyor beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneme numara aldim kendime de alayim dedim tc mi giriyom geri boşaltıyo oğlum yakınım olarak göstermiştim onun tc sini girdim hemen verdi bana nie vermiyor o numara benimki oglumunmu oluyo a05301511551 numarayı arıyorum bi cvp vermiyo bakmalıyım bi fikir lutfen

      Sil
  7. Kayit yaptiriyorum ablama ama geri atiyor beni aittir lutfen tekrar deneyin diyo basinida gostermiyoki ne dedigini anlamiyorum

    YanıtlaSil
  8. Sevgi izi numarami kaybettim nasil ogrenebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşağıda verdiğimiz adres linkinden yapabilirsiniz.
      Sev izi yapma Adres:
      http://www.benibuldular.com/nerede-yaptirabilirim?il=55

      Sil
  9. İyi günler bende başvurdum ama numarayı alamadım nerden nasıl alacağım

    YanıtlaSil
  10. Benim iki oğlum da sevgi izi var adres değişikliği ve telefon numarası değişikliği yaptım nereye başvurabilirim

    YanıtlaSil
  11. Oğluma yaptırdım adresim değişti ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  12. İyi günler ben sevgi izi numaramı aldım fakat kaybettim acaba nerden alabilirim tekrar numarayi

    YanıtlaSil
  13. Ben sevgi izimi kaybettim nasıl öğrene bilirim

    YanıtlaSil

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyormu

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyor ÖTV'den muaf araç alan engellilerin muhtaçlık aylıkları, Vakıflar Yönetm...