7 Ocak 2021 Perşembe

Engelli %88 Vergi indirimi ile çalışan olarak Emeklilik Bavurusu yaptım kabul edildi Emekli oldum

Engelli %88 Vergi indirimi özel Sektör çalışan olarak Emeklilik Başvurusu yaptım kabul edildi Emekli oldum...

Arkadaşlar 2004 tarihinde %88 Engelli Raporu özel sektörde  ile işe başladım.Yaklaşık olarak bu şirkette 12 sene çalıştım.

Daha Sonra Başka bir şirkete geçtim Oradan eski işyerinde vergi indiriminden faydalandığım  aynı vergi indirimim olan raporu intikal yaptırdım hem iş yerine hemde bağlı olduğu vergi dairesine yaklaşık verdim bu işyerin de 7 sene çalıştıktan sonra 4560 günle 06.01.2021 tarihinde iş ten çıkış yatım. 5 gün sonra  İş yerinin bağlı bulunduğu SGK na 3600 günden engelli Emeklilik için Başvuru yaptım.

Benden İstenilen Evraklar:
Söz Olarak Gününüz tamam mı.
Kimlik kartı.
En Son İş Yerinde Engelli Vergi indirimi Aldığınızı bildiren evrağı isteyin yada Bağlı olduğu Vergi Dairesinden vergi indirimi Aldığınıza ait çıktı alın öyle gidin yoksa olmuyor.Daha Sonra aşağıda verdiği evrakta işaretli yerleri dolduruyorsun emeklilik başvuru tamam oluyor.
o işaretli yerler ise Ad Soyad SKG Sicil Numarası Adres Telefon E posta bilgileri Maaş Bağlanınca Yatacağı banka Hesabı Seçiyorsunuz hepsi bu kadar.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyormu

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyor ÖTV'den muaf araç alan engellilerin muhtaçlık aylıkları, Vakıflar Yönetm...