2 Haziran 2013 Pazar

Engellilere Evde İş İmkani

2013 Evlere Mandal Yapımı İşi 

mandal isi 2013 Evlere Mandal Yapımı İşi VerenlerArtık günümüzde evdede ek iş yaparak para kazanmak mümkün özellikle ev kadınların ve Engelilerin  için bulunmaz bir nimet evde ek iş Evde ister kendi başınıza ister ekipçe yapabilirsiniz Buyrun Ayrıntılar Arayıp Konuşmaktan Ne çıkar...


100 KiIo çuvaI iIe 1 adet makine veriIir, kiIo başı 10 tI veriIir.
TeI: 05437486326
HaftaIık oIarak mandaI işi veriIir
TeIefon:0536 9648173
EvIere mandaI işi veriIir. EkipIere mandaI makinası da veriIir. KiIo başı 13 TI kazanırsınız. ÖdemeIer kapıda yapıIır.
MaiI : nur-sihanIi@hotmaiI.com
İstanbuI’da AnadoIu yakasına mandaI işi veriIir.
asIan_sinan34@hotmaiI.com


 

3 yorum:

  1. ben engelliyim konyada iş arıyom evde yapanbilcek iş imkanı arıyom

    YanıtlaSil
  2. Sayin suleyman kardesim konya is kura Gitmeni tavsiye ederim sana yardim edeceklerini umuyorum sevgilerle....

    YanıtlaSil
  3. Evde mandal işi.ben size ulaşamadım
    Beniarayın 05396610019 İZMİR Karabağlar da oturuyorum

    YanıtlaSil

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyormu

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyor ÖTV'den muaf araç alan engellilerin muhtaçlık aylıkları, Vakıflar Yönetm...