9 Eylül 2013 Pazartesi

Hapis Şoku Yedi

 Görme Engelli Süleyman Tamer Dinçgör hapis cezası...

Gülermisin Ağlarmısın Niteliğin'de bir Engelli Haberlerinden birisi Saten Dünyası kararmış Görme Engelli Süleyman Tamer Dinçgör Amcamız Sahte evrakla adına açılan işyerinin 5 bin 500 lira olan vergi borcu tahsil edilmek istenen doğuştan görme engelli vatandaş, tartıştığı vergi memurları hakkında şikayette bulununca 2 yıl 6 ay hapis cezası aldı......


Doğuştan, yüzde yüz görme engelli Süleyman Tamer Dinçgör, 2009 yılında kendisine tebliğ edilen vergi borcu nedeniyle zor günler geçiriyor. Kimlik bilgileri kullanılarak adına açılan işyerinin vergisi tahsil edilmek istenen Dinçgör, İETT’den sakat işçi emeklisi olduğunu ifade ederek “Bir gün eve Bursa Vergi Dairesi’nden ‘5 bin 500 lira borcunuz var’ diye tebligat yolladılar. Bende borca itiraz etmek için yanlarına gittim. Kardeşimle beraber gitmiştik. Beni ayrı bir odaya alarak ‘Bu parayı ödeyeceksin. Bu senin borcun’ dediler.

Ben hiç esnaflık yapmadığımı belirterek borcum olmadığını söyledim. Ancak ‘evine haciz göndeririz’ diyerek baskı yaptılar ve benden zorla cebimdeki 4 bin liramı aldılar. Daha sonra avukatım aracılığıyla itiraz ettik. Ancak 4,5 yıldır, borcun kalan bin 500 lirasını almak için çaba gösteriyorlar. Evime vergi dairesinden zaman zaman memur gönderdiler. Bursa Vergi Dairesi’nden gönderilen evraklara parmak basmamı istediler. Ben eğitimsiz olduğum için kardeşim evrakları okumak istedi, izin vermediler. Zorla parmak bastırmaya çalıştılar. Bu birkaç kez tekrarlandı” iddiasında bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyormu

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyor ÖTV'den muaf araç alan engellilerin muhtaçlık aylıkları, Vakıflar Yönetm...