30 Temmuz 2013 Salı

Evde Bakım Maaşı Hesap İşletim Ücreti Geri Ödenmesi

Evde Bakım Maaşı Hesap İşletim Ücreti Geri Ödenmesi  için yapılacak yol ve süreç

Evde bakım ücreti alanlardan hesap işletim ücreti adı altında kesinti yapılıyordu.Bunu geri almak için  şimdi  şu dilekçe yazıyorsunuz .

Bankanızdan aylık 700 tl alıyorum evde bakım ücreti Altında hesabımdan hesap işletim ücreti adı altında kesinti yapılıyor şimdiye kadar hesabımdan yapılan kesintinin tarafıma geri ödenmesini istiyorum .....

Aksi taktirdebütün yasal yollara başvuracağımız...

 Adres Linki:

https://www.ziraatbank.com.tr/tr/Ban...isimHatti.aspx


1 yorum:

  1. ziraatbankasına gidip sordum neden hesap işletimadı altında maaşlarda kesinti yapıyorsunuz diye bana söyledikleri şey 800tl nin altında olduğu için kesinti yapılıyormuş diye söylediler

    YanıtlaSil

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyormu

ÖTV'den muaf araç alan engellinin muhtaçlık maaşı kesiliyor ÖTV'den muaf araç alan engellilerin muhtaçlık aylıkları, Vakıflar Yönetm...